duminică, 3 decembrie 2017

Salutari tuturor,
Mi-ati lipsit prieteni, asa incat, imediat ce m-am intors din mica vacanta, am aruncat o privire pe la voi. Atat cat mi-a permis timpul, pentru ca am ajuns destul de tarziu si maine incepe o noua saptamana de munca!!!
Am petrecut aceste patru zile, impreuna cu familia si prietenii, in tara vecina.
Cat de frumos a fost... sper sa pot transmite prin fotografiile facute.


























O saptamana buna!








Data viitoare, alte poze din aceasta mini vacanta.

2 comentarii:

  1. ein sehr schöner Ort liebe Mia,
    und auch weihnachtlich dekoriert, sehr schöne Bilder.
    Ich wünsche Dir auch eine leichte Woche.
    Liebe Grüße
    Karina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Das stimmt, liebe Karina.
      Ich wünsche dir schöne Winterabende und ich heiße dich herzlich willkommen, Mia

      Ștergere

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.