marți, 23 august 2016

Alte poze facute in aceasta vacanta!
Atat de mult imi place albastrul Greciei, incat am fost tentata sa fotografiez tot si din toate unghiurile, unde era apa si cer.
Cred ca nu gresesc, daca spun ...unicul albastru!!!










Sotul meu a pregatit o colectie de...piatra alba, pentru acasa!


Intre timp eu, ma rasfatam cu ...putina umbra.








Am vizitat, la 3 km de orasul Sami, grota Drogarati...


Apoi ne-am plimbat cu barca in Grota nimfelor din Melissani...





Am fost pe, aproape fiecare plaja a insulei, in aproape fiecare localitate: Poros, Skala, Katelios, Lourdata, Lassi, Argostoli, Lixouri, Assos, Fiscardo, Ag.Efimia, Sami.




Va imbratisez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Impresii pentru care va multumesc si ... va astept cu drag, iar si iar.